Klachtenregeling


Het is belangrijk dat je je vertrouwd en veilig voelt bij ons als verloskundige. Wij doen er alles aan om je op de beste manier te begeleiden in deze bijzondere tijd. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.

Zit je met vragen? Twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We staan open voor verbeterpunten in onze zorg, zodat we hiervan kunnen leren en dit kunnen meenemen in de begeleiding van onze (toekomstige) cliënten.
Lukt het niet om er samen uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg).

De klachtenfunctionaris is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je aan de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. 
Het gebruik van de klachtenfunctionaris is kosteloos voor zwangeren en hun partners.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.  Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl

Algemene voorwaarden privacystatement cookiebeleid klachtenregeling