Opmerking of klacht

Opmerking of klacht

Wij vinden het belangrijk dat je je goed voelt bij ons in de praktijk. Wij doen er alles aan om jou, je partner en jullie kindje zo goed mogelijk te begeleiden in deze bijzondere periode. Mochten jullie dit niet zo ervaren, ontevreden zijn, een verbeterpunt hebben of een klacht dan horen wij dit graag. We zouden graag een afspraak met je willen inplannen om dit met elkaar te bespreken om zo de zorg te kunnen verbeteren. Hierbij nemen we jou verbeterpunten ook mee voor in de toekomst bij de begeleiding van onze andere cliënten.

Mocht de ontevredenheid blijven bestaan na het gesprek, voel je niet de ruimte om de klacht met ons te bespreken of hulp willen bij het indienen van een klacht dan kan je de klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. De klachtenfunctionaris bemiddelt bij het vinden van een oplossing en kan helpen bij het indienen van een klacht. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Voor meer informatie zie www.klachtverloskunde.nl.

Laat het ons weten

We stellen het op prijs als je ons laat weten wat je opmerking of klacht is.
Je kunt daarvoor onderstaand contactformulier gebruiken.

Akkoord privacy statement (verplicht)

Het Privacy Statement van Verloskundige in Amsterdam kun je nalezen door op de ROZE link te klikken. Je moet akkoord gaan met ons Privacy Statement om het aanmeldformulier te kunnen verzenden.

 

Meisjes achternaam (verplicht)

Voornaam

Mobiel nummer (verplicht)

Uw email (verplicht)

Uw bericht